Można już jednak mieć małą(!) butelkę wody(!), tylko powinna stać przy nodze stołu.
"Dane do zadań programistycznych mogą być tak dobrane, że uzyskanie wyników dla danych dużych rozmiarów będzie wymagać zastosowania
w napisanym programie algorytmu o jak najmniejszej złożoności.", ale chyba w ub. roku było zadanie, gdzie w treści byo napisane, że
ma wykonywać jak najmniej operacji, a w schemacie oceniania okazało się, że chodziło właśnie o odpowiednią klasę złożoności (pierwiastkową), bo
inaczej nie dostawało się pełnej puli pktów.
Nie znalazłem nic o tym, czy musi być jedno zadanie programistyczne, a pytania o sposoby ominięcia operacji na plikach w C++ zadałem
przewodniczącej zespołu informatyków OKE.
Widziałem, że wiele osób zupełnie źle uzupełniało specyfikację algorytmu, a przecież to łatwe (por. choćby
tutaj) i pytają o to na maturze dość często (więc łatwo można mieć już 2%!).
POZA TYM prof. Spytkowski mówi, że prosił Was o podanie spraw, które chcielibyście jeszcze na lekcjach przerobić, więc czemu nie możecie właśnie
powtarzać algorytmiki i programowania albo/i robić zad. maturalne z tego zakresu?